Amazing findings on screens population today

TechCrunch

New research out from Google, working with market analysts Ipsos and Sterling Brands, puts some hard numbers behind the often-noticed trend of how people in the U.S. are using a combination of phones, tablets, computer and TVs to consume digital content.

While each of these has a significant place in our consumption today, their real power lies in how they are used together — in combination, 90% of all of our media consumption, or 4.4 hours per day, is happening across all four (which doesn't leave much room for paper-based books and publications; or for radio). This not only has implications for how content is designed, but also for how companies like Google will continue to hedge their bets across all four screens.

The state of TV viewing perhaps illustrates consumer usage best of all: polling 1,611 people across 15,738 media interactions and nearly 8,000 hours of activity during Q2…

View original post 453 מילים נוספות

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s